Trenger du hjelp?
OFTE STILTE SPØRSMÅL
Kontakt oss
Har du noen spørsmål, nøl ikke med å kontakte oss. Vi er glade for å hjelpe. Vår kundeservice er tilgjengelige mandag til fredag for å svare på alle spørsmål du måtte ha.
Kontakt: Kundeservice@classickits.no
Vi har alltid som mål å svare på alle spørsmål innen 48 timer.
Ordre og betaling
Dessverre kan vi ikke kansellere bestillinger som er over 12 timer gamle, da de mest sannsynlig allerede har blitt trykket og er under klargjøring for sending. Vi behandler og pakker bestillingene så raskt som mulig.
Hvis varen(e) ikke er til din smak, kan du alltid returnere dem innen 14 dager.
Du vil motta en ordrebekreftelse via e-post umiddelbart etter at du har lagt inn bestillingen. Denne e-posten inneholder bestillingsnummeret, en oppsummering av bestillingen og leveringsadressen.
Du vil motta ordrebekreftelse på e-post umiddelbart etter at du har lagt inn bestillingen.
Hvis du ikke har mottatt den, anbefaler vi deg å sjekke spam/søppelpost. Hvis den ikke befinner seg der, kan det hende du har oppgitt feil e-postadresse. Vennligst send oss en e-post, så skal vi sjekke dette og sende deg en ny bekreftelse.
Ja, vi anbefaler deg å sende en e-post til vår kundeserviceavdeling så snart som mulig, slik at de kan oppdatere adresseinformasjonen. Dessverre er det ikke mulig å endre detaljene for bestillingen etter at pakken er sendt. For å være på den sikre siden, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam for å drøfte mulige løsninger.
Frakt og levering
Leveringstiden er 6-12 dager avhengig av hvor du befinner deg
Hvis det har gått mer enn 12 virkedager og du enda ikke har mottatt pakken din, ta kontakt med vårt service team.
Fraktkostnaden er 79 kroner for alle bestillinger under 1399 kr, men det er gratis frakt for alle bestillinger over 1399 kr.
Når pakken din er sendt, vil du motta en e-post fra oss med sporingsinformasjon. Her kan du sjekke statusen for bestillingen din, samt få sporingsnummeret for pakken. Du kan enkelt spore pakken på posten.no ved hjelp av sporingsnummeret.
Har du ikke mottatt bestillingen din? Beklager å høre det! Etter at du har lagt inn bestillingen, vil du motta en ordrebekreftelse med ordrenummeret. Samme dag sendes bestillingen din, og du skal motta en e-post med sporingsinformasjon for å følge pakken. Hvis du ikke har mottatt denne e-posten eller er usikker på pakkestausen, vennligst kontakt oss på: Kundeservice@classickits.no
Vennligst ta kontakt med oss på Kundeservice@classickits.no. En av våre kundeservicemedarbeidere vil undersøke hendelsen og arbeide for å finne en løsning så raskt som mulig.
Produkter
Vi oppfordrer deg til å ta en titt på størrelsesguiden som er tilgjengelig på produktsiden. Du finner den ved å klikke på "størrelsesguide".
Du kan gjerne sende oss en e-post med informasjon om produktet eller størrelsen du ønsker. Vi vil undersøke om vi kan skaffe dette for deg, eller om vi kan sette deg på en prioritetsliste for å varsle deg så snart varen er tilgjengelig igjen.
Ja, vennligst send oss en e-post med detaljene om drakten du ønsker, så vil vi undersøke muligheten for å skaffe den til deg.
Retur og bytte
14 dager returrett
Kunde kan benytte seg av returrett innen 14 dager, hvor kunden kan returnere pakken uten å oppgi noen grunn. Disse 14 dagene starter når pakken mottas. Vennligst merk at returforsendelsen må sendes tilbake til oss innenfor denne 14-dagers perioden.
Returvilkår
Alle varer må returneres til oss i en ubrukt og usvasket tilstand som er egnet for videresalg, med merkelappene fortsatt festet til varen.
Fraktkostnader refunderes ikke.
Prosessen for bytte eller retur av en bestilling er svært enkel.
Vennligst send en e-post til kundeservice@classickits.no innen 14 dager etter at du har mottatt bestillingen din, der du angir at du ønsker å bytte ut ett eller flere produkter. Umiddelbart etterpå vil vi sende deg returinstruksjonene.
Når vi mottar returforsendelsen din på vårt lager, vil vi håndtere returen innen 10 dager. Vanligvis vil byttet ditt bli gjennomført i løpet av bare noen få dager. Du vil alltid motta en bekreftelses-e-post med en sporingskode når den nye bestillingen din er behandlet.
Kontakt vårt kundeserviceteam for å utforske alternativene. Vi vil oppdatere deg om forventet leveringstid for produktet. Dersom du allerede har opprettet returen din og produktet er utsolgt, tar vi kontakt med deg for å samarbeide om å finne en løsning.
Ordrenummeret ditt finner du i bekreftelses-e-posten du mottok etter at du la inn bestillingen. Hvis du ikke har mottatt denne e-posten korrekt, vil kundeservicen vår gjerne hjelpe deg.
Vi beklager dersom produktet ditt har blitt skadet under forsendelse eller produksjon. Vi ønsker å løse dette for deg så raskt som mulig. Vennligst send en e-post til Kundeservice@classickits.no og legg ved et bilde av skaden, slik at vi kan bistå deg. Vår kundeservice vil samarbeide med deg for å finne en tilfredsstillende løsning.
Vi streber etter å håndtere returer så raskt som mulig. Etter at vi har mottatt returen på vårt lager, vil vi behandle den innen 10 arbeidsdager. På sporingsnummeret (Posten) som følger med returforsendelsen din, kan du se når pakken har ankommet vårt lager. De 10 arbeidsdagene starter fra dette tidspunktet. Etter at tilbakebetalingen er gjennomført, vil du motta en melding om dette. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 3 dager før tilbakebetalingen reflekteres på din bankkonto.